Novinky
Mesačné "MOON" lampy

  Onedlho spúštame výrobu jedinečných mesačných "MOON" lámp, ktoré budú ideálne darčeky pre Vašich blízkych...

viac
Platba kartou - ONLNE

Od pondelka 18.mája 2020 prinášame pre Vás už aj online platby kartou. Zaplatíte z pohodlia Vašeho domova a my Vám už len doručíme naše výrobky :)   

viac
Výhoda registrácie

zľava na celý sortiment 5%.    Pre zľavu na nákup 5% stačí ak sa na našej stránke zaregistrujete. Pri ďalších objednávkach ceny tovaru s 5% zľavou uvidíte len ak budete prihlásený.

viac
Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

Reklamačný poriadok

Úvod KontaktReklamačný poriadok

Reklamácia

 

Pred prevzatím  zásielky z pošty alebo od kuriéra, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená a neprevzali ste ju, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom (info@creativeglass.sk). V tomto prípade Vám pošleme novú zásielku. 

Reklamácia sa vzťahuje len na chyby, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Reklamácia sa nevzťahuje na poškodenie tovaru chybným skladovaním alebo nesprávnou manipuláciou.

Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo vrátiť tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek objednávateľa, pri tovare určeného osobitne pre jedného objednávateľa.

Postup:
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a doklad o predaji. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

V prípade, ak zistíte, že je výrobok chybný je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu dokladu o predaji a list s odôvodneným prečo tovar reklamujete.

Náklady za vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ len v prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadným.

Ak spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu z dôvodu vady výrobku má právo na úhradu nevyhnutných nákladov spojených s uplatnením reklamácie. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie.

Tovar zasielajte buď formou balíka, ako doporučený list alebo ako poistený list.  Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Doba vybavenia reklamácie:

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 10 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodneme inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

 

Tieto reklamačný poriadok je v platnosti od: 11.06.2018

Copyright 2020 © creativeglass.sk - Váš partner pre kreatívnu tvorbu